《栋笃笑》观后感

《栋笃笑》观后感

我地今日个show之所以叫儿童不宜,系因为距系一个非常学术噶show。

好彩,我地有食物链的权威--斗兽棋!斗兽棋好犀利既,距1982年差D摞左诺贝尔奖,就系输左俾飞行棋。

老鼠系俾猫食既,猫系俾狗食既。所以我地系赞成猫狗一齐养既,你边日唔记得买狗粮,唔紧要,有只猫猫系度。

大笨象果两只牙系用来做咩噶?系用来叉住只狮子噶,Barbecue;象鼻系用来做咩野?搽蜜糖咯。

人类噶食物链简单好多,只系分为三层:底层,无产;中层,中产;顶层,hum家产--距地hum家都系财产。

全世界最有钱果三个人噶财富加起来系等于全世界最穷果48个国家噶加起来,即系距地没人系拥有16个国家既。你死,分身家;距地死,分国家。你地听过富可敌国,距地唔系,距地系富可敌国s。

香港其实就系李嘉诚--系李家噶城,The City of The Lee's Family。HKSAR,如果个H可以变成L,甘LKSAR就系乜野?就系Lee-Ka-Shing Administrative Region。

孔明先生在《后出师表》中道出左我地应该有噶服务态度:鞠躬尽瘁,死而后已。当时我用英文同金生讲“鞠躬尽瘁,死而后已”既。大家知道,真心说话用外语讲,系真心好多既。Mr. Kim, I am going to try so hard. I die. 唔系唔系,死而后已噶英文系:I die after works. 当时金生点答复我咧,距话:“我地系呢个阶段,唔需要承诺太多野呃。”我心啉:如果每个女仔好似距甘冷静,我呢世都冇运行。

好多时候,D老板会投诉D员工:“都唔摞个心出来,激死人!”D员工就会投诉D老板:“都唔摞究金出来,使死啊?!”

系一个员工噶心目中,工资同表现系应该脱钩噶。点解要出粮俾我?唔系因为我为公司做左D乜野,而系因为我冇为自己做左D乜野;唔系因为我令公司得到D乜野,而系因为我自己丧失左D乜野。所以严格来讲,你月底俾我果份唔系粮,系赔偿。

我系“我”呢套戏噶主角,问题我呢套戏个名叫做“茄咧啡噶一生”。

“开心又系一日,唔开心又系一日。”甘即系呢日唔系好重要啦,甘点解要开心D咧?呢句说话噶逻辑都讲得通噶啵。“开心又系一日,唔开心又系一日”,咪唔开心咯!

“忍一时风平浪静”,忍一个小时就够了,忍多个小时都唔使。系噶,如果你系忍噶呢个小时入面买张机票去巴拉圭,距就系南美洲噶中间,你系望唔到海噶,我包你风平浪静。“退一步海阔天空”,甘海啸就唔使惊啦,退一步咪得咯。

“船到桥头自然直”,只船原本系挛噶?!唔系,距系话只船去到桥头自自然然就摆到过去,甘唔使请水手啦?!甘你早D出声啦,甘铁达尼死少好多人了。只船一开,个船长就同大家讲:“各位,船到桥头自然直啊,但系撞到冰山特别挛。”

呢个世界,我只记住呢两句说话:“Buffet不妨食过份,出猫唔好太高分。”

你系现实里面得唔到噶力量,你可以系语言上揾翻。你识得用以下呢两个字,你平日噶生活就会充满力量:第一个字,系个“老”字;第二个,系个“爆”字。

你去马栏,你就系一个嫖客;你爆马栏,你就系阿尔盖达。我入得你呢个门口我就唔啉住出翻去!

竞步噶精神就系:我知你可以快,但系我唔俾你快;我知道你识跑,但系我唔俾你跑。

壁球噶精神就系:唔系你去打个球,而系你唔好阻住人地去打个球。

蝶式系全世界一种好暧昧噶泳式,你系水底睇清楚。

我睇左好耐团体艺术体操,先发觉距地唔系玩紧咪团体艺术体操,距地系练紧全真七字噶天罡不斗阵。“你入左我地个阵就咪使旨意出翻去!”根本做裁判果个就应该企系距地个阵中间,“你可以走翻出去就当我地输!”

唔俾人用类固醇,话唔公平。各位,叫一个城市人去跑一个非洲人,你话公唔公平啊拿?

足球甘刺激,系因为:足球有45分钟,跟住休息15分钟,跟住距再有45分钟,跟住加时30分钟,跟住距可以一球都唔入。我成日睇足球睇睇下以为系乒乓球,呢边……果边……睇睇下冇波入噶嚄,乒乓球系冇波入噶啵。足球点解会甘好睇,系因为距好难睇,你就希望距下一场会好好睇睇,点知距下一场又好难睇,你直情飞去现场去睇,果然,结局就系杜琪峰电影--零比零,以和为贵。有D直情靠手噶,你唔使请足球员啦,你请D相扑手咪得咯。

大家都知道,自古以来,男士噶最大嗜好就系讲大话啦。我地每日都培养,会系呢方面摆好多时间。而女士,自古以来,系摞只牌讲大话。乜野叫做化妆?化妆就系你个样讲大话。

化妆就系,你落左妆我仲认得你,就叫做化妆;你落左妆我唔认得你,果D叫做乔装。

你化妆唔系就系为做呃我噶咩?你做咩俾埋个making off我睇?!你不如唔好化。

根本纹眉就应该叫做禅眉,一条冇毛噶眉。你话几禅咧……

距地发明左一个bra,个bra好犀利既:只要你唔怕逼挤,你就可以有一条剌(là)。

一个女士,你同距唔系太熟,你连距有冇补过牙都唔会知;但一旦你同距太熟,就一切都太迟了。

一个男人系冇可能睇见一个女人剃格拉底毛,女人系呢方面系干手净脚到我由细到大都认为男人同女人最大噶分别系:女人系冇格拉底毛既。

你岩岩识个女仔噶时候,你会发现距系好健康、冇病冇痛噶;但当你识距越耐,你就越发觉距成日头晕身兴,病得好神秘。

有个世伯同我讲:女人就系“食饱、乜乜乜乜、训”,俾D提示你,女人就系农场噶鸡。我啉:系嚄,农场D鸡,食饱同训之间做乜咧?距话:咪就系咯!咪就系你唔知距地做乜野咯。好危险噶!但系唔惊,你唔好俾距地食饱就冇事。

男人最高境界就系呢三句:发达。升官。死老婆。我系讲紧一个完美噶女人,识得系距个男人有权有势有财有钱噶时候,自己,突然之间、无端端,死左。

真正噶残忍就系:发达,升官,陪老婆。

真正噶男士讲究噶系“三不”主义:不主动,不抗拒,不负责。不主动,就系要对方主动;不抗拒,就系你接受,但系好唔紧咯,好潇洒,老潇。

我有个朋友,系唔使主动既,距成日见到对面马路有个女仔向距求婚。距成日话:距又望住我啦,系甘望系甘dap,你睇距依家dup低头唔敢望啦,距惊距望多眼,呢世放唔低啦……距望去果边,果边系咩?咪系教堂咯……系,系有不主动噶男士,就系果D自己主动左都以为自己不主动噶。

男人只能对一个女人老潇,就系距阿妈。

男人唔系不主动,系成日都蠢蠢欲动;唔系不抗拒,系不能抗拒。我地唯一可以做到噶,系不负责。

据统计,全世界最快乐噶男人,就系哥伦比亚噶男人。因为距地有三个秘诀:第一,系独身;第二,多性伴侣;第三,够训。

分手嘎时候,唔系距要你死俾距睇,就系距死俾你睇。大家会发现:其实谈情说爱同绑票勒索系冇分别噶。即系:你能够乖乖地留翻系度咪冇事咯。

子华版《童话》:离开我就/实折堕 实要付出兼找数 难道我肯/祝福honey你再上路 如若你敢/冲出

Leave a comment